számítógép szerviz

Szerviz folyamat:

Meghibásodás vagy karbantartás céljából megkeresel minket, személyesen vagy on-line/telefonon. Megbeszéljük mit szeretnél és mikor. Az eszközt te is behozhatod a szervizbe vagy kimegyünk érte mi.

Mi történik, ha már beért a szervizbe a géped?

  • Feltárjuk a probléma okát. (szakszerviz)
  • Megvizsgáljuk a masinád minden alkatrészét, így kapunk egy teljes képet a jelenlegi állapotáról. (állapotfelmérés)
  • Tájékoztatunk téged a megoldási lehetőségekről és annak költségeiről. (árajánlat)
  • A teljes képet tekintve, azt is elmondjuk érdemes-e javítani a gépet. (gazdaságos?)
  • Mindezeket teljesen ingyen végezzük el, kivéve a szállítást.
  • Amennyiben ajánlatunk elnyerte tetszésed nekilátunk a javításnak. Az esetek 99%-ban a szerviz folyamat maximum 1 napot vesz igénybe. (javítási folyamat)
  • Amikor kész az eszköz felhívunk téged és megbeszéljük, hogyan veszed át a gépet.

Abban az esetben, ha a készüléket kollégánk hozta be a szervizbe (kiszállási díj fejében) és te kéred a javítását, akkor mi kedvezményt adunk a javítás árából.

Copyright © 2018 Szarvas Számítástechnika Kft.